torstai 19. toukokuuta 2011

Sunset

Sain eräs ilta talteen muutamat auringonlasku-kuvat. Rakastan auringonlaskua, enemmän kuin nousua, rakastan sitä kun auringon säteet nuolevat jokaista nurkkaa täten lämmittäen kotia <3 ihanaa.
Kaikki näyttää kauniimmalta tällöin.



Kumpa teidän mielestä on kauniimpi, auringonlasku, vai nousu?


ehkä noista sälekaihdinraidoista tuli inspis tuoliin?


Auringonlaskun iltana syötiin lohileipiä. nam miten niistä tulikin hyviä ja ihan perusjääkaappi aineksilla
ruisleipää salaattia lohta sipulia herkkusieniä..

Toivotaan että viikonloppuna saataisiin ihania auringonlaskuja <3
Meillä onkin hurjasti ohjelmaa ja menoa tulossa viikonlopuksi ja ensiviikoksi ;)

//Jasmiina

8 kommenttia:

  1. Vatsa kurnien herkkuleipäkuviesi takia täällä pohdiskelin,että auringonlaskusta tykkään enemmän,johtusko sitten siitä,että olen illanvirkku ja aamuntorkku ja sempä vuoksi noita auringonlaskuja on tullut enemmän nähtyä;D

    VastaaPoista
  2. Auringonlaskusta mäkin tykkään! <3

    Ja voi vitsit miten ihana tuli tuosta tuolista!Ihan karkki!! <3 Mulla tulee mieleen se polkakarkki vaikka siinä onkin normipunasta ja valkosta!:D
    Aah nyt iski karkinhimo!:D

    Mä sain täältä inspiksen pyörittää kans järjestystä olkkaris!

    Nams tuota leipäkuvaa!

    Muksaa viikonloppua! <3

    VastaaPoista
  3. Minä kuin aamuihminen tykkään taas enemmän noususta :)

    VastaaPoista
  4. Auringon nousuun (valoon) on ihana herätä ja juoda kuistilla aamukahvit aamuauringossa, mutta eniten aikaa kyllä tulee auringon laskuja ihastellessa mm. laiturin nokasta :)

    VastaaPoista
  5. ihania kuvia! molemmissa on hyvät puolensa, noususta tietää että on vielä koko päivä edessä, ja laskusta tietää että pääsee nukkumaan :D herkullisia nuo leivät, vesi herahti kielelle :P

    VastaaPoista
  6. Kirsi : Nam nam ;) haha, enpä minäkään montaa auringonnousua ole nähnyt!

    VastaaPoista
  7. Niina : No juuri polkakarkkikin mulla tuli vähän mieleen, vaikka erivärinen onkin!
    Muakin karkittaa aina kun katon tuolia :D

    Ihanaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
  8. Maanvaiva : Minä todellakin harvoin näen nousuja :D

    Susanna : Mulla on hankintalistalla numero yksi pimennysverhot makuuhuoneeseen! :D lasku <3

    Noora : Kiitos :) Hyvin sanottu ;D

    VastaaPoista