perjantai 5. elokuuta 2011

Ilmapuntari

Olen musta, kokoni vaihtelee ja olen kaunein rumin sisustuselementti asunnossa.

kuka minä olen?

arvaatko?


olen LG:n 32'' televisio

Olen jo hyvin kauan etsinyt kaunista kaappia jonne tuon mustan möhkäleen saisi arestiin, pois jaloista, koska minun mielestäni se on erittäin epäoikeudenmukaista että mokoma televisio saa suurimman huomion.

minä en varmaan koskaan pääse eroon kollaaseista?
 Mitä televisiostakaan loppupeleissä tulee? ei mitään. uusintoja ja meillä aina muumeja (okei hyväksyn)


 huomatkaa tässäkin kuvassa näkyvät johdot, kaiutin. blaah.


kasvit saatika muut sisustusesineet eivät vie huomiota tuosta mustasta möllöttimestä...


...ei edes ilmapuntarini vie huomiota tv:stä. muumipuntari <3


ja nyt en edes jaksa käydä valittamaan kuinka kovasti olen vastaan liiallista television katselua, lapsillekaan voi enään harvan piirretyn (ainiin, animaatioitahan ne nykyään on) näyttää, kaikki lietsovat väkivaltaa.
se siitä.

Mutta pointtini oli se.. että haluan kaapin jonne töllön, telkun, tv:n (miksi televisiolla on enemmän lempinimiä kuin jonkun rakkaalla lapsella) saa piiloon.

Tervetuloa lämpimästi uusille lukijoille ja ihanaa viikonloppua kaikille lukijoille. niin se viikko taas hurahti!

//Jasmiina

12 kommenttia:

  1. Ei edes näytä pahalle! Näkisitpä meidän tv-tason ja sen johtokasan!!

    Mä haluan valkoisen telkkarin!
    (ei tule kuuloonkaan, että kapistus poistuisi meiltä kokonaan, vaikka itse en sitä katso melkein koskaan)

    Kun ne valkoiset markkinoille tulivat, oli hinta ihan älytön! Nyt ne alkaa pikkuhilja tulemaan alaspäin, mä odotan sitä sopivaa hintaa vieläkin.. :)

    VastaaPoista
  2. Sen jälkeen kun meille hankittiin valkoinen telkku,ei oo yhtään ärsyttäny mokoma mötikkä=D Noista johdoista olen sitä mieltä,että jos joku joskus keksii johdottomat "etäsähkölaitteet" se on Nobelin paikka välittömästi,on nuo johtonivaskat niiiin ärsyttäviä..Muutenkin noita laitteita vois kehittää myös omat mallistot naisille,tyyliin tuunaa telkkarisi ja mukauta musiikkilaitteesi,varmasti tekisivät kauppansa=D Kauniita kuvia!Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Maanvaiva : :D no ei täällä ne johdotkaan yms. aina NOIN siistinä ole.

    Ohhoh valkoinen telkkari?!? miksi mulla on se mennyt jotenkin ohi..

    VastaaPoista
  4. Kirsi : hooooo minäkin haluan valkoisen telkkarin! silloin kun hurahdin mustaan väriin (kk sitten, mutta en enään:D) telkkari ei häirinnyt, nyt se häiritsee ja pahasti..

    Ajatteleppa nyt mikä myynti valtti olisikin perustöllöt jota naiset voisi sitten tuunailla haluamansa näköiseksi, voi jukra.. jostain voi tulla miljonääri sen keksinnön myötä.. Aika ihme ettei niitä muuten jo ole? :o edes jenkeissä :D

    Kiitos samoiN!

    VastaaPoista
  5. Niimpä niin...valkoinen telkku ois aika kiva!Kivoja kuvia oot taas nappaillu!Nuo puodin uudet tuotteet on tosiihania!<3

    Viikonloppuja!<3

    VastaaPoista
  6. Kiitos paljon Niina <3

    Mun pitää muuten tulla osallistumaan sinun arvontaan! :O ettei unohdu ;)

    Viikonloppuja! <3

    VastaaPoista
  7. Hurmaava koti!!terveisin romulyyli-riitta.

    VastaaPoista
  8. Mä olen haaveillu, että sais omansa seinälle ja P A K S U T valkoiseksi maalatut vanhat kehykset ympärille!

    Tairanki mennä pistää leffan pyöriin.
    Ja ripustan aivot narikkaan ☺

    VastaaPoista
  9. Riitta Sinikka : Kiitos paljon :)

    Pepi : uij mikä ideä, hm.. paksun vanhat kehykset :) odotan innolla tekelettäsi jos sen toteutat:)

    VastaaPoista
  10. maalaa kehykset, olen nähnyt niitä tekevän.

    VastaaPoista
  11. Itseänikin häiritsee ison mustan mötikän oleskelu huoneessa, vaikka mitä tekisi, sellainen pistää vain silmään, etenkin jos taustana sattuu olemaan esim. valkoinen seinä. Kun talvella lähin töllötintä ostamaan, ainut kriteeri oli, että sen tuli olla valkoinen. ja pieni. nyt sellainen odottelee lipaston päällä paikkaansa mahdollisesti tulevaan valkoseinälliseen opiskelija-asuntooni, nätti kuin mikä :)

    VastaaPoista
  12. Anonyymi : Täytyy kokeilla jotain :)

    Susanna : Varmasti on nätti, täytyy ehkä itsekin "vahingossa" päästää televisio päiviltä ja lähteä etsimään uutta ja VALKOISTA telkkaria :)

    VastaaPoista