perjantai 19. elokuuta 2011

Kurkistus..

..väliaikaiseen olohuoneen järjestykseen, ja ei, en ole tyytyväinen jonka vuoksi olen aivan PULASSA :D


Yritin tuoda olohuoneeseen yhden ylimääräisen, nurkissa pyörineen sohvan ja se ei vain tänne istu! Ei kokonsa puolesta, ei värinsä puolesta, ei minkään puolesta :D ja olohuoneessa kaivattaisiin kipeästi ylimääräistä istumatilaa. haluan ekotropit, samanlaiset, samaa sarjaa, samanväriset. tv-tasoon olen jotakuinkin tyytyväinen, kaupasta uutena ostettuhan tämä ei ole, vaan se vanha lipasto joka on aina tuossa seisonut, sainpahan ainakin elektroniikan kaappiin piiloon! mutta kun haluaisin koko möllöttimen.


Jotenkin tuntuu että nyt tuli se kynnys jolloin mikään ei enään positiivisen alun jälkeen luonnistu. Kotia ei saa järjestykseen, ehkä suosiolla heitän vanhan sohvan takaisin kellariin ja tyydyn vanhaan järjestykseen..:S jotenkin sovellettuna uuden tv-tason kanssa koska vanhahan meni kylpyhuoneeseen :S :D ainiin, ja jos kerran tilitetään oikein olan takaa : kamera ei toimi kunnolla, joko olen yksinkertaisesti unohtanut miten moista vekotinta käytetään tai sitten sillä on huollon aika, se ei enään tarkenna kuvia, tai siis ota tarkkoja kuvia. tiedättekö miten järjestelmäkameran kanssa toimia? tietokonekin käy ylikierroksilla..hidastelee. mieheni lähtee yöksi kavereidensa kanssa mökille, en tiedä miten osaan olla yksin :D tai onhan minulla täällä pikku prinsessa, mutta entäs hänen nukkumaanmenon jälkeen? :D olen ollut viimeksi yksin yön, yli vuosi sitten, kun mieheni työskenteli norjassa, okei olin monta kuukautta yksin, mutta tämän jälkeen päätimme ettemme jätä toista enään omineen <3


"jos elämä potkii päähän, leivo omenapiirakka"


Ja oli hyvää, vanilijajäätelön kera, ensimmäinen kerta kun leivoin omenapiirakkaa, ja täytyy kyllä myöntää että onnistui, isäntäkin kehui parhaaksi syömäkseen piirakaksi (tai ehkä vain leperteli;D)

Nyt minä lähden purkamaan tätä sisustusahdistusta kunnon lenkille tyttären ja koirien kanssa! Tämän jälkeen laitan koko asunnon hullinmullin ja suunnittelen illan ohjelman yksinäisyyteni varalle.

P-P-P-Peijonin Perjantaita!

ps. vielä kerkeät osallistua arvontaan

7 kommenttia:

  1. mistä leffasta toi omenapiirakka juttu on? voisin melkein vannoa et jossain leffassa oli tollanen lause et "jos elämä potkii päähän leivo omenapiirakka" :D

    VastaaPoista
  2. Heips :)

    toivottavasti löydät ratkaisun sisustusahdistukseesi...
    tiedän tunteen...

    VastaaPoista
  3. En muista miten se sanatarkasti meni mutta Sooloilua leffassa käskettiin tehdä pannukakku :D

    Ainosofia : Toivotaan, kiitos :)

    VastaaPoista
  4. Sisustusahdistus on pahin ahdistus. Toisaalta tiedät sen menevän ohi kun teet asialle jotakin. Mutta voin niiin hyvin ana kun ahdistus purkautuu... ;) Se on sitä oikeata terapiaa...
    Mukava viikonloppua!

    VastaaPoista
  5. Minä tässä pohdin, että onko sisustusahdistus yhtä paha kun tämä minun rempparapula. Tällä hetkellä ainakin olen sitä mieltä, että tapetoida ei koskaan pitä punkkupullon kanssa.

    No.. kyllä kaikki ahdistukset menevät ohi jossain vaiheessa, kummiskin jo ensi viikon maanantaina postailet tänne mitä kaikkee kivaa oot tehnyt.. :)

    VastaaPoista
  6. Jokablogissa on jos jonki sortin piirakkaa tarjolla!Mäki tahdon!!:D

    Joko sait ahdistuksen selätettyä,mä niin tiedän tunteen!!:P

    VastaaPoista
  7. Lotta : näinhän se on, kiitos :)

    Kristi : haha, ehkä ne on sama asia :D

    Niina : ei muuta kuin leipomaan;)
    en ole saanut vielä!!! :D

    VastaaPoista