torstai 15. syyskuuta 2011

Kotoilua

Sade piiskaa ikkunoita, ilma on kylmä ja harmaa, pikku pirpana kuumeilee. Onneksi asiaa piristää lämmin mehu, villasukat, kynttilät ja muumit <3 ja äitiä piristää siisti koti;) Ei saanut muuten eilen isäntä valmiiksi tuota rukinpyörää!! Siinä sen taas näkee että itse pitäisi joka asia hoitaa;) mutta joudun yhä nöyrtmään siihen että isännän työkalupakki muuttuu minun käsittelyssäni pandoran lippaaksi.


Paljon olen miettinyt viikonlopun juhlia, siksi onkin kova laittaminen asuntoa "priima" kuntoon, sielultani kun olen jonkunnäköinen perfektionismi. Kiitos kaikille vain vinkeistä juhlia varten, olen saanut hurjasti hyviä ideoita teiltä joita juhlissa aion toteuttaa:) Sain muuten hyllyn laskettua (jotenkin näyttää siltä että sitä pitäisi laskea vieläkin?) ja lisäsin peilin seinälle:)


Kynttilöitä palaa siellä sun täällä ympäri asuntoa. Isäntä teki minulle kuvassa näkyvän rautalankakruunun, olisi heittänyt pois mutta minusta se oli aivan yli suloinen, kuin ison eskarilaisen tekemä;) Kuulema meinaa harjoitella ja tehdä paremman! En tiedä voiko tästä parempaa saada, hih;) <3


Onhan se vähän vinksinvonksin mutta se juuri tekee tästäkin tekeleestä uniikin.


Villasukat on ihan parasta näillä ilmoilla, omani ovat jo melkein loppuun käytetyt (varmasti siksi että isäntäkin niitä SALAA käyttää!!!)


Sain myös kivan tunnustuksen Pieni Lintu blogista, kiitos Sinulle siitä :))


Tunnustuksen saaneen pitää:

1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

1. Minun täytyisi käyttää silmälaseja, mutta en osaa / muista
2. En ole koskaan pitkävihainen
3. Rakastan muumeja, vieläkin voin katsoa niitä yhä uudelleen ja uudelleen
4. Rakastan meidän koiriamme, mutta sateisella ilmalla vihaan viedä heitä lenkille!
5. Kuten aiemmin olen maininnut, kahvi ei maistu hyvälle jos suodatinpussin taitokset ei ole vasemmalla puolella siinä lootassa, jonne purut laitetaan, neuroottistako?
6. Haluan ja haaveilen paljon, mutta olen enemmän kuin tyytyväinen siihen mitä minulla on
7. Olen laiska petaamaan sänkyä
8. Nukun aina sängyssä huoneen "oven" puolella

Teille yhdeksälle haluan tämän tunnustuksen antaa : 

Mummun huusholli (nyt sait taas aiheen blogata;))

Ja kaikki muut saavat napata tämän mukaansa <3

Nyt jatkuu kotoilu, kivaa loppupäivää! ps. yritän nyt isännän patistaa tekemään tuunaukseni loppuun!
Jasmiina

19 kommenttia:

  1. Oujeee! Kiitos paljon!!

    Hih, onpas söpö kruunu-jutska :))

    Mun viisas kirja kertoo, että yleensä miehet nukkuu aina oven puolella. Että se on joku itsesuojeluvaisto, että kun tapahtuu jotain, niin pääsee heti ensimmäisenä pakoon :DD
    Ja meillä ainakin toi yks ei pysty nukkumaan toisella puolella, monesti on yrittänyt, mutta siitä ei tuu mitään, edes uni ei tuu :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Ihana ylläri! Ja ihana oli lukea noita sun "paljastuksia"..monta juttua voin mäkin allekirjoittaa...esim. Muumeja rakastan itekin ja melkoisen neuroottinen olen myös minä, hih...esim. vessapaperin on tultava ylhäältä päin. Käännän vaikka ravintolan vessassa toistepäin, jos tulee alapuolelta...ennen myös kylässä, mutta siitä olen pakottautunut pääsemään eroon..
    Voi hitsi kun pidät nyt jännityksessä ton rukin pyörän kanssa! En malta oottaa!!!
    Toi miehesi kyhäämä kruunu on ylisöpö, tosiaan kuin ison eskailaisen tekemä, hih ;D

    VastaaPoista
  3. Hieno kruunu on! Ihan omanlaisensa ja uniikki! :D

    VastaaPoista
  4. Hah! Mäkin kääntelen vessapaperin toisin päin. Siis ihan missä tahansa. Mul tule huono olo, jos se tule altapäin. :DD

    VastaaPoista
  5. Voi,pientä.Meillä tytön kuume nyt poissa...40 astetta oli melkein viikon...Paranemisia sinne teille!
    Ja kiitos <3

    VastaaPoista
  6. KIITOS tuhannesti!!!!Ihania kotikuvia ja emäntä!

    VastaaPoista
  7. Mistä oot hankkinu noi ton hyllyn pidikkeet/kannattimet (mitkä lie oikeelta nimeltään ovatkaan)? Mun tarvis yhteen hyllyyn hankkia uudet sellaset mut ei oo kivoja tullu vastaan :/ Ja noi näyttäis aikas hienoilta!

    VastaaPoista
  8. Kristi : Eikös olekin ihan ylisöpö ;D
    Minä taas en osaa nukkua sillä väärällä puolella! Ehkä minä olen sitten se jonka itsesuojeluvaisto on kohdillaan tässä perheessä ;)))

    Liisa : Joo, toi vessapaperi juttu on ja yksi neuroottisuuksistani :D
    Hih, isäntä jo kerkesi mollata kun laitoin sen tänne julki :D

    Elämää äitinä : Minäkin tykkään siitä, puoliso jo antoi haukut kun tänne laitoin :D

    Kristi : Joo, sama juttu! :)

    Nina : No onneksi on vaan kuumetta, vielä ei ole ainakaan muuta tullut, toivottavasti johtuisi vain hampaista tai muusta:/

    Pieni Lintu : Kiitos edelleen :)

    Riitta Sinikka : Kiitos paljon! :)
    Ei muutakuin tunnustuksia kertoilemaan :)

    VastaaPoista
  9. Yesterday is over : Kiitos, itse olen ostanut ne paikallisesta sisustusliikkeesta, oli alessa, muuten en olisi raaskinut ostaa :D
    Mutta kannattaa katsoa kärkkäiseltä, siellä jonkunnäköisiä kannattimia on ainakin joskus ollut? :)

    VastaaPoista
  10. Ja mulle sulle jotain myös ;)

    VastaaPoista
  11. Tänk juu veri meni=D Voi tuota sun miestäs,mun mielestä tosi hellyttävä ele väkertää tuo kruunu,oot vissiin sitten kuningatar tai prinsessa;)Mä oon heilunu täällä tänään kuin heikkopäinen ja se on vähän niinku sun "syytäs",ihailin eilen niin tuota sun asetelmaas että päätin minäkin tehdä olkkariin uudet asetelmat...No,niinhän siinä sitten kävi että koko olkkari heitti häränpyllyä,ei jääny monikaan tavara vanhalle paikalleen ja kyllä niitä asetelmiakin tuli tehtyä=D Mukavia tunnustuksia,vessapaperijutska pätee täälläkin=D

    VastaaPoista
  12. Liisa : Kiitos, tulenkin heti kurkkimaan :)

    Kirsi : Olihan se hellyyttävää ja siksi sen monen kiellon jälkeen laitoinkin esille;) haha, no laitappas sitten äkkiä kuvaa blogiin mitä oot heilunu niin pääsen hetimiten toteamaan syyllisyyteni ;D

    VastaaPoista
  13. Voi olet ihanuus....KIITOS! Tällaiselle laiskimukselle annoit ihanan tunnustuksen :)

    Ihan mielettömiä kuvia, niin täynnä kaikkea ihanaa kauniisti aseteltuina.
    Rukinpyörästä tuli todella magee, ten points to your husband <3

    Ihanaa viikonlopun alkua! <3

    VastaaPoista
  14. Luin ja ihastuin. Luen toistekkin. Ihana koti.<3. Täälläkin kynttilöitä,villasukkia ja tunnelmaa.
    Olen uusi bloggaaja ja harjoittelen vasta joten poikkaseppa meilläkin. =)

    VastaaPoista
  15. kuinka ne vessapaperirullat voikin niin usein olla väärinpäin jos meitä kääntäjiä on näin paljon ☺
    -vai onks käänteisiäkin neurootikkoja ??

    VastaaPoista
  16. Päm : Ollos hyvä, saatpahan syyn postailla meidän iloksi :) Kiitos paljon <3

    Ja kivaa viikonloppua!

    Mirstaakkeli : Kiitos paljon <3 Täytyypi tulla heti käymään etten unohda! :)

    Pepi : Mä uskon että on käänteisiä neurootikkoja, ihan varmasti!! :D

    VastaaPoista
  17. Ihania kuvia, kaunista. ♥

    Niin, ja kiitos. :)

    VastaaPoista
  18. Kiitosta ja ollosta hyvä Noora :)
    Nyt ripeästi tunnustamaan ;)

    VastaaPoista