maanantai 17. lokakuuta 2011

Arvonta ja neulomuksia

Kivaa alkanutta viikkoa kaikille!
Viikonloppu meni meillä Lahdessa rentoutuen, kameraahan tottakai en muistanut käyttää mutta toisen kerran sitten:) Kirppiksiä tuli kierreltyä, mitään suurempia löytöjä en kyllä tehnyt, kenkiä ja luistimet vain. Ihana oli jälleen viettää tietokoneeton viikonloppu, vaikka moni hyvä blogikirjoitus minulta varmasti onkin mennyt ohi, mutta niitä kerkiä vielä tänään lueskella :)

Mitä olen sitten muuta tehnyt?
TÄTÄ :


Olen kutonut..neulonut..mitä lie, puikkoja heilutellut! Aika hyvin olen saanut käyntiin uhittelemani tuubikaulurin, minulla ei vain ole mitään tietoa kuinka iso tästä pitäisi tulla..ja minulla ei ole mitään tietoa monella silmukalla olen tätä lähtenyt puuhaamaan, olen vain vetänyt hatusta, eipä tämä vaikeaa ole:) Ja älkäähän nyt pro-kutojat naureskelko siellä!! ;) Aika rentouttavaa puuhaa tämä myös on, kuunnella vain puikkojen kilinää..ihanaa:)



Lankana minulla on joku Novitan pörrö? Saa nähdä iskeekö neulonta kärpänen oikein toden teolla, kunhan tämän saan ensin päätökseen..niinpä..osaanko edes päätellä tätä? :o
Sen jälkeen voisin koittaa tehdä jonkun kauniin tyynynpäällisen:) Mikähän olisi alotus-silmumäärä (sanotaanko se edes noin) perus 45 x 45 tyynylle? :)

Ainiin, muistinhan minä arpoakin ;) voittaja näkyy tässä :


Onnea paljon <3 Otathan yhteyttä minuun s-postitse jasmiina.vaananen(miukumauku)gmail.com niin saadaan palkinto matkaan :) Hurjastihan teitä osallistuja tuli, oli noissa lapuissa väsääminen, kiitos kaikille osallistujille:)

Minä hilppaisen tästä nyt tyttären kanssa ulkoilemaan ja tämän jälkeen jatkuu taas työkiireet!:)
Käykäähään kurkkimassa Sisustus Aitan facebook ryhmää, siellä pysyy ajantasalla Sisustus Aitan uutisista, tarjouksista ja muusta ajankohtaisesta:) 45€ lahjakorttikin on vielä arpomatta, voit lukea lisää täältä.

Illalla tulen kurkkimaan teidän blogeja <3
Mukavaa syksyistä päivää kaikille!

15 kommenttia:

  1. Hienoa, että olet aktivoitunut neulonnan saralla :) Meikäläisellä on vielä vähän vaiheessa, vaikkakin olen miettinyt lankojen ja muiden tarvittavien tykötarpeiden ostoa lähes joka viikko... Mut mä oon aika saamaton tässä asiassa :D

    Kivan jutskan neuloit ja lankakin on kauniin väristä ja mukavan pörröistä. Kutittaako toi muuten?

    VastaaPoista
  2. Mie kaivoin kanssa neuletyön esiin, ajattelin että jos sen tänä talvena tais valmiiksi (kun vasta kaksi vuotta tehnyt tuota enkä ole edes mokoman puolessa välissä :D).. Tai ehkä seuraavana.

    Tästä sun blogista on tullut tässä muutaman viikon sisään mun ihan ehdoton suosikki, meinasi kyllä naama hajota kun koko viikonlopun odottanut että miksei mitään tapahdu :D Yritin jopa käydä katselemassa, että josko Blogilista vaan sekoilee, mut ei. :D

    VastaaPoista
  3. New England Rose : No saapi nähdä kauan innostukseni kestää, toivottavasti nyt jonkun aikaa etten luovuta heti ensimmäisen ongelman kohdatessani :D

    No ei ole vielä valmis, toivottavasti pian saisin sen päätökseen, lanka ei kyllä kutita, itse olen hurjan villaherkkä ja suurin osa villaisista vaatteista kutittaa mutta tämä ei, tekisi vain mieli näplätä sitä jatkuvasti :D

    Mari K.: hehh, toivottavasti oma työni ei jää nurkkiin seisomaan :D Toivottavasti saat työsi valmiiksi;)

    Apua, kiitos <3 postailen yleensäkin arkisin melkein päivittäin, viikonloppunakin postailen jos olen kotikulmilla :))

    VastaaPoista
  4. Mäkin oon innostunut neuloon tuubia, ei kans ihan valmis vielä. On tosi rentouttavaa hommaa:)
    MUKAVAA VIIKKOA!

    VastaaPoista
  5. Hanne : On kyllä rentouttavaa:) harmi kun olen vielä aloittelija, olisi mukava tehdä kaikennäköisiä palmikoita ja vastaavia mutta ehkä kokeilen niitä sitten tyynynpäälliseen :)

    Kiitos samoiN!

    VastaaPoista
  6. Täh?! ookko ihan ite tehnyt ton??
    Hei! Nyt jos värkkäät jossain vaiheessa neulontakerhon, niin mää oon mukana!!! Tahtoo kans osata tehdä tollaista!! :P

    VastaaPoista
  7. Vau, hyvällä mallilla jo on kutomukset. :)

    VastaaPoista
  8. Ihanan näköinen ja tuntuu pehmältä tänne asti ; ) Kiva lanka, oisko Teddyä ? ...tai jotain semmoista.
    Kivoja ohjeita löytyy Novitan sivuilta myös.
    Reipasta jatkoa sinulle.

    VastaaPoista
  9. Kristi : ite ite, mutta ei se vielä ole valmis!! :) noo, voi olla niin että jos joku järkkää kerhon, niin mä olen siellä ensimmäisenä opettelemassa myös!! :D

    Pieni Lintu : Kiitos! :) hyvä jos näyttää hyvälle :D

    Rosalinda : Pehmeää se on, harmi kun heitin sen lapun pois jossa olisi lukenut mitä tämä lanka on niin osaisin kertoa :s ehkä jatkossa säilytän ne;)

    Kiitos samoiN!

    VastaaPoista
  10. Mainiosti näyttää puikot suihkivan ja lankakin on just sopivasti "pörröä",ei liikaa niin kuin se luokkakuvan överipörrö;)Mulla on jo langat ostettuna,saas nähdä millon malttaa alottaa ja sitten kun alottaa ei malttais lopettaa=D Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle<3

    VastaaPoista
  11. Kirsi : Mäkin ensin ajattelin onko liian pörröistä mutta ei onneksi mene överiksi :DD eihän tätä joo nähtävästi malta lopettaa kun on vauhtiin päässyt! :)

    Kiitos samoin <3

    VastaaPoista
  12. Oi,miten suloista olet tehnyt!!!!!!!

    VastaaPoista
  13. Riitta Sinikka : Kiitos :)

    Elämää äitinä : Niin on! :)

    Nina : <3

    VastaaPoista