tiistai 22. marraskuuta 2011

Arpajaisten voittaja

Hipsistä hei ja terveisiä aamuisen räntäsateen jäljiltä:)


Tulin pikaisesti heiluttamaan valtiattaren vitsaa, eli heiluttamaan arpakeppiä, tai annoin sittenkin hyväksi havaitun random.org sivuston arpoa voittajan. Jostain syystä kun ei ollut aikaa kirjoitella käsin noita lappuja?

Olen kyllä iloinen työpaikastani, iloinen siitä että aamulla reilun kolmen vuoden kotoilun jälkeen voin sanoa lähteväni töihin, olen iloinen kun tyttäreni ja puolisoni odottavat ikävöiden kotona, olen iloinen jokaisesta putiikilla piipahtajasta, olen iloinen jo suunnitelmistani tulevaa varten, olen iloinen.
 Ainiin, arvonnan voittajakin selvisi ;)
ONNEA PEPI mummulle! sinä et esittelyjä kaipaa;)


Kiitos kaikille osallistujille, kiitos kiitos kiitos.
Palataan taas jälleen, seuraavaksi kodin merkeissä.
Ja pepi lähettää s-postilla sitten osoitteensa.

Ainiin, olen saanut myös paljon tunnustuksia, kiitos ihanat <3 yritän niitäkin toteuttaa tässä lähiaikoina, kun aikaa on enemmän:)

9 kommenttia:

  1. Siis....se ihana kalenteri...tuleeks se mummun huusholliin :D
    Voihan joulutontut!!!

    Kiitos! Kipinkapin pistän osoitteen tulemaan :)

    VastaaPoista
  2. Pepi : Sinne se nyt mummun kotiin tulee :))

    VastaaPoista
  3. Onnittelut voittajalle! Ja putiikin pitäjälle olisi jotain blogissani...;)

    VastaaPoista
  4. Uij, pitääkin tulla kurkkimaan Salla blogiasi :)

    VastaaPoista
  5. Onnea Pepille voitosta!
    Ihanaa olla iloinen :)))

    VastaaPoista