maanantai 14. marraskuuta 2011

Lentokone ja punaisia nuttuja


Meillä juhlittiin eilen isänpäivää isin ehdoilla ♥ 
Tehtiin brunssi ja herätettiin sängystä suukoin. Kuvan kortti oikeutti isiä hemmotteluun illalla.
Isi olet meille tärkeä

Fyysistä lahjaa isi ei nyt saanut, sattui nimittäin hyvin aikataulut että isi pääsi viime joululahjaksi ostamalleni lentokurssille, meidän isi kun on hurahtanut lentokoneisiin..ja siinä mukana tyttäremme.


isi pääsi itse lentämään ja sai potkun persuksille toteuttaa ikuisen haaveensa - suorittaa lentolupakirja. mulla vain jostain kumman syystä alkaa tulla paineita että mitä tänä jouluna keksin lahjaksi..


meidän tytär voi laulaa sitten tästä lähtien "minä olen lentäjän TYTTÖ".

Putiikin remontti on loppusuoralla, muutamaa maalinsutasua ja loppusiivousta vailla, tämänjälkeen pääsen somistamaan ♥ Kotonakin olen alkanut hieman ripotella lisää punaista sinne tänne.


punaisia peltilaatikoita täynnä pipareita.



ihanaa alkanutta viikkoa jokaiselle ja muistakaa osallistua edellisen postauksen arvontaan :) 
 

EDIT//
pahoitteluni huonolaatuisia kuvia. minulla taitaakin alkaa nyt kameran putsaus. 

7 kommenttia:

  1. Oi, mikä mahtava lahja! Varmasti Isi on onnellinen ja ei oo ihan helppo tuota lahjaa parempaa keksiä! :)

    VastaaPoista
  2. Ihan huippu lahja isille! Hih, voin kuvitella, että tän vuotisen lahjan keksimispaineet on jokseenkin suurehkot ;)
    Mukavia somisteluita putiikin parissa!!

    VastaaPoista
  3. Aika erikoinen ja upea lahja, tosiaan! :)

    Mä olin näkeväni kuvia kaupastasi, kun kävin tänään kännykällä netissä, mutta sitten niitä ei enää ollutkaan.. Näkinkö harhoja? :D

    VastaaPoista
  4. Mäkin oon lentäjän tyttö, mun isällä on lupakirja ;) Somistaminen on varmasti hauskaa puuhaa, laitahan sitten kuvia myös!

    VastaaPoista
  5. Hieno lahja! Ihania nuo peltipurkit, mistähän moisia mahdollisesti saa? -Kati-

    VastaaPoista
  6. Voi hitsi, oikein lentolupakirja...mahtavaa :)

    Pienillä punaisilla esineillä saa kivasti joulunodotustuntua :)

    Oot varmaan jo ihan täpinöissäs uuden putiikin avaamisen kanssa. Täällä odotellaan jo kuvia valmiista :)

    Kivaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
  7. Upea lahja! Tuollaisesta varmaan moni mies haaveileekin :)
    Mutta ymmärrän jos tuon jälkeen on vaikea keksiä uutta lahjaa...se oma lentokonekin taitaa olla aika hintava ;)

    VastaaPoista