torstai 3. marraskuuta 2011

November


Mielettömästi kiitoksia jokaiselle kannustavalle ja ihanalle kommentille joita teiltä olen saanut liittyen putiikkiin.
Tänään olisi taas tarkoitus remontin jatkua ja nyt LUPAAN ottaa kameran mukaan jotta saan paikkaa kuvattua. Moni on kysellyt paikasta niiiin paljon, ja kuvillahan kaikki tulee selvimmin esiin:) 
ja tunnustan. joka kerta kun olen siellä käynyt, olen aina unohtanut kameran.
mutta NYT muistan!


Tiedätte sitten kuka odottaa tiskin takana putiikissa;D

Kotona ei ole tapahtunut juurikaan mitään. Mutta sitten kyllä tapahtuu kun saan armottoman varaston (lue: huoneen joka on täynnä pahvilaatikoita ja sisustusesineitä jne) siirrettyä putiikille, saan vihdoin sisustettua työ/vierashuoneen:)


Pikku pirpana sai mummoltansa tuliaisiksi itsetehdyn villapaidan. 



Me maiskutellaan tämä aamupäivä nyt kuivattuja karploita, piirretään ja odotetaan TOIVOTTAVASTI saapuvaa tavaralähetystä, miksi niissäkin aina kestää? 
Ja illalla lupaan ottaa kuvia liiketilasta, hieman tapetista jne;)
Voisin myös tehdä postauksen tästä kahvilla värjäyksestä? Ihan step-by-step? Siitäkin kun olen saanut niin paljon kyselyä, vai mitäs sanotte? :)


Mukavan touhukasta päivää kaikille <3

11 kommenttia:

  1. Jään mielenkiinnolla odottamaan kuvia liiketilasta, siitä tulee varmaan aivan ihastuttava :)

    Pitääpä joskus piipahtaa putiikissasi, mikäli siellä päin maailmaa satun pyörähtämään! Missä se tarkkaan ottaen tulee sijaitsemaan?

    Ja joo, pliis, laita se sumppiohjeistus tänne, olen nimittäin viikonloppuna aikeissa kahvitella... Siis muutenkin kuin kupin kanssa :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) No mä julkistan paikan kun olen saanut verhot näyteikkunan eteen ettei sisälle päästä kurkkimaan ;))

    No sittenhän se kahvipostaus täytyypi tehdä! :)

    VastaaPoista
  3. Ooo... minnuukin jännittää niin paljon... :))

    VastaaPoista
  4. Oi odotan innolla kuvia! Kauniita nämäki!

    VastaaPoista
  5. Krsti : niin minuakin !! :)

    Elämää äitinä : Kiitos:) Tänään marsmars kuvailemaan!

    VastaaPoista
  6. Joskus olis kiva tehdä Suomiturnee ja tulla käymään kaikki tutut ihanat sisustus- ja muut liikkeet ja tapaamaan ihan melekin tuttuja ihmisiä :)

    Ja juu, pitikin pyytää sitä kahvivärjäystä, mutta kun joku blogilaiskuus vaivaa....luen kyllä sujuvasti, mutta kaikki muu vähän "tökkii" ....

    VastaaPoista
  7. Minä minä minä myös odotan sumppijuttujas ja kuvia. Pepi ois räheetä tuo suomi-putiikki-sisustus turnee kyllä toteuttaa vaikka porukalla, me kun ainakin asutaan suht liki toisiamme ymmärtääkseni.... ;) ja äkkiäkös sitä Maanvaivankin hesasta kieppaa kyytiinsä siinähän se on matkan varrella kotkaan kurvatessa ... tai ainakin mutkan varrella ja kirsikin haetaan jostakin juuuuuu niin myö tehään heh ei vais mutta ei pöllömpi idea... Eikö????

    VastaaPoista
  8. Pepi : Olisi toooosi kiva nähdä kyllä kaikkia teitä jo "tutuiksi" tulleita!! :))

    Mirstaakkeli : Mää tee sen sumppijutun pian!:)

    Otetaan suunnittelu asteelle tämä!! Voisin sitten järkätä ns. asiakasillan teille putiikissa, suljetuin ovin! Naposteltavaa ja vähän rohkaisuksi skumppaa?!?! JOOO!

    VastaaPoista
  9. Kuvia ootellaan täälläkin,samoin sitä kahvivärjäysjutskaa=D Voi mikä suloisuus tuo pusero,näyttää ihan nukenvaatteelta kun on niin pikkuiselle neidille tarkoitettu=D Turneet ja asiakasillat kuulostaa loistavilta,tosin mä oon sitä mieltä että kesällä vasta kun voi terasseillakin pysähdellä;)Kiva jos sulla on ollu touhukas päivä,mä kärsin synttäripippaloiden aikaansaamasta laiskottelupuuskasta=D

    VastaaPoista
  10. On kyllä ihan pakko täältä Kouvolan kulmilta hurauttaa puutiikkiin ostoksille, sitten kun se aukeaa :) Hei saako siun kautta sisustuskutsuja? Oon pitkään semmosista haaveillu, ois mukava sellaset järkätä! :)

    VastaaPoista
  11. Anonyymi : no ilman muuta hurautat! :) Saa kutsuja, voit laittaa minulle vaikka s-postilla kyselyä :)
    Sitten kun liikekin aukeaa niin on mahdollista kutsut järjestää sielläkin suljetuin ovin :)

    VastaaPoista