perjantai 20. tammikuuta 2012

Voittaja

Perjantai - viimeinkin! :)
Kiitos vielä kerran teille onnitteluista ed.postaukseen ♥ Teitä mukavia lukijoita onkin onneksi koko blogin täydeltä, te teette tästä blogista mulle hyväntuulen henkireiän. Harmi että mukaan mahtuu muutama (tai yksi) negatiivinen henkilö. Minuahan ei nimittäin haittaa se että kotiamme tai minua arvostellaan - tästä olen ollut hyvin tietoinen sinä ensimmäisenä päivänä kun ensimmäisen jutun blogiini tein, tai itseasiassa siitä lähtien kun edes harkitsin bloggailua. Omat mielipiteet on tärkeitä ja joku saa sanoa että meidän koti ei olisi ensisijaisesti oman sisustuksen mukainen, ja jos sen uskaltaa tehdä nimen takaa - hatun nostot sinne! :) Arvostan keskustelua herättäviä postauksia samoin kuin erilaisia mielipiteitä.. 
Mutta missä menee raja? 



Minulla se raja menee perheessä. Se jos mikä on loukkaavaa, lapsellista ja kaikkea muuta kuin hyväntuulista. Minun blogini ei ole nimittäin se paikka jossa kaikkitietävät anonyymit ja varsinkin aikuiset ihmiset (aikuinen nainen) tulee purkamaan tietämystään meidän perheestä ja meidän elämästä. Siinä menee se hiuksen hieno raja. Jos sinä kerran tunnet ja tiedät meidät ja meidän elämämme 100% ja olet tästä katkera - ole hyvä ja ota kasvot sanoillesi - silloin sanoillesi tulee merkitystä. Tällä hetkellä en osaa muuta kuin nauraa;)

   
Mutta toisaalta minua myös hävettää sinun puolestasi, kun alennut moiseen käytökseen. Mutta jokainenhan itse valitsee sanomisensa ja tekemisensä:) Minä valitsen ystävällisen käytöksen niin oikeassa elämässä kuin verkossakin. Jos joku blogi tai teksti herättää minussa raivoa, vihaa ja pakkoa arvostella, vaihdan mielummin blogia kuin nimettömänä menisin kertomaan kärkkäästi tietämystäni.
Kiitos kuitenkin sinulle kommenteistasi, tämä kertoo paljon sinusta ihmisenä :)

Ja nyt vaihdan aihetta..
Nimittäin arvonta on päättynyt:) Kirja, kortti ja koru matkaavat tälle henkilölle :

Kirsi
Kolmella arvalla mukaan arvontaan...
Makee kuvasarja,ei tunnu koiruleita paljon kuvaaminen haittaavan;)

Onnea!
Laitathan tietosi mulle s-postilla!

Vietetäänhän mukava viikonloppu;) Niin minä aion ainakin viettää perheeni kanssa
Viikonloppuna onkin sitten aikaa antaa aihetta inspiraatiolle ulkoilun, kirjojen ja ehkä lasillisen viiniä myötä;)

Kiitos teille bloggareille/lukijoille virtuaalisten kasvojenne takana! ;)

20 kommenttia:

  1. Ensimmäinen kerta kun blogiasi kommentoin ja asiallisesti kerroit mielipiteesi asiasta!:) ei niille anonyymeille voi minkään ketkä ilman nimeä tai kasvoja tulee toisten blogeja mollaamaan tai kirjoittajan omaa elämää.

    Tsemppiä sulle ja postailehan useemmin!<3

    Oon lukenut blogiasi melkein alusta asti ja kokoajan vain paranee!:)

    Terkuin, Satu

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi löytyi, pitääkin tulla useammin. Tervetuloa vastavierailulle!

    VastaaPoista
  3. Onnea Kirsille!! :)

    Ja Sulle mukavaa viikonloppua!!!!

    VastaaPoista
  4. Satu : Kiva kun uskalsit kommentoida, kiitos :)

    Ansku : Kiitos, täytyykin tulla kurkistamaan! :)

    Kristi : Kiiitos samoin! :))

    VastaaPoista
  5. Joo todellaki, perheessä menee raja, viimeistään. Mun mielestä on muuyenki tyhmää kommentoida anonyyminä moniin postauksiin negatiivisesti, koska eihän juuri sitä ärsyttävää blogia tarvi lukea! :) me ihmiset ollaan niin omituisia :) tsemppii!

    VastaaPoista
  6. Kyllä täytyy olla tylsä elämä jos ei muuta kommentoitavaa keksi :) Ei muuta kun anonyymien kielto päälle, kyllähän sitä voi tunnuksen tehdä ne jotka kommentoida haluaa :)

    Kivaa viikonloppua ja onnea arvonnan voittajalle!

    VastaaPoista
  7. Voi ihanuus,just tuossa manasin että voihan pee mikä perjantai,mulla alkaa kirppismyynti huomanna ja aamusta asti olen hiki hatussa kantanut kellarista tavaraa hinnoiteltavaksi,ihmetellen suuresti että mistä tuota tavaraa kertyy(no sieltä kirpparilta varmaankin;))...Tämä pelasti mun päivän♥
    Tuosta toisestaa jutskasta sen verran että henkinen ripuli on vakavampi sairaus kuin se fyysinen;)
    Mä ainakin tykkään käydä täällä kauniiden kuvien ja hyvien idisten lisäksi just siks että hyväntuulisista jutuistasi tulee itsellekin hyvä mieli♥
    Mukavaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  8. Juuri noiden ilkeinden kommenttien takia jouduin itse laittamaan suljetuksi :( Itselläni oli tosi vaikea päästä läpi noita neg kommentteja, ja varsinkin kun kyseessä oli myös joku minun tuntemani (tiesi asioita mitä blogissa ei ollut).

    Tuosta sinun anonyymin kommentistahan paistaa ihan selvästi läpi kateus... onkohan sulla sen ihailema mies ;) Pidä tiukasti kiinni, oli se sitten 20+ tai 50 v. Pääasia, että sinä rakastat miestäsi :)

    Oikein ihanaa viikonloppua teille kahdelle!

    VastaaPoista
  9. Näkyy noita panettelijoita olevan nyt liikkeellä vähän joka blogissa, mutta sinulla on hyvä asenne siihen. Tsemppiä. Eihän noita voi kuin sääliä, jos ei ole omaa elämää, vaan täytyy keskittyä toisten haukkumiseen.
    Minä ainakin tykkään ihailla kotiasi täällä, vaikken itse olekkaan mikään "sisustaja". Meillä kissalauma "hoitaa" sisustuksen :)

    VastaaPoista
  10. Tosi kurjaa, että joku alentuu tollaiseen käytökseen... Mutta ihanaa, ettet anna sen masentaa itseäsi, vaikka varmasti piston rinnassa tunteekin viimeistään siinä kohtaa, kun joku alkaa arvostelemaan rakkaita ihmisiä ja perhettä.
    Sulla on ihana blogi, upea koti ja täältä käsin katsottuna rakkauden täyteinen perhe-elämä, siinä on tietysti jollekin liikaa ja aihetta kateudesta johtuvaan (?) ilkeilyyn. Pysytään me niiden ilkeilyjen yläpuolella ja jatketaan vaan samaan, omaan, malliimme!

    Halauksia ja ihanaa viikonloppua sulle ja perheellesi!

    VastaaPoista
  11. Ja onnea hirveesti Kirsille, miten mä missasin sun arvonnan, pöh :(
    Mutta voitto meni kyllä ihan oikeaan osoitteeseen!

    VastaaPoista
  12. Hih, kävin just lukemassa noi sun synttäripostaksen kommentit uudelleen ja tulin vielä vastaamaan, että Villa Blanco-blogista ainakin se yksi kuva taitaa olla. Kristan entisestä kodista siis.

    VastaaPoista
  13. Kirsille onnittelut!
    Ja anoille arvostelijoille PÖH!

    Itse oon tainnut niiltä säästyä, yks roskaposti on ikinä tullu ja kun sitä yritin "suomentaa", tulin siihen tulokseen, että joku on tainnut niin tuhannen tuubassa yrittää jotain sanoa, että se on mennyt suoraan roskikseen : D

    Kivaa viikonloppua!
    Minäkin täällä jo viikonloppuilen :)

    VastaaPoista
  14. Onnea voittajalle!

    Ja oikeen ihanaa viikonloppua sinulle ja perheellesi ♥

    VastaaPoista
  15. Veit sanat suustani ja kiteytit erinomaisesti pointin jota itsekin ajattelen. Tuo on suorastaan ilkeää toimintaa alkaa "arvostelemaan" (lainaus, koska tuollaiset kommentit on enemmänkin v***uilua) toisen perhettä ja perheenjäseniä. Itse olen saanut rekkalastillisen sontaa niskaani ja epäilen tämän (näiden) henkilön olevan joku tuttuni.
    Mutta onneksi meitä ihania on paljon, jotka tykkäämme ja arvostamme sinua,perhettäsi ja blogiasi. <3 :)
    Kyllä ne ilkimykset joskus kyllästyy, kun huomaavat että heidän mielipiteensä kaikuvat kuuroille korville. =D

    Ainiin, ja paljon onnea voittaja Kirsille! :)

    VastaaPoista
  16. Onnea voittajalle!

    Joo mä tiedän, ihan uskomatonta että joku jaksaa netissä vauhkota toisen kodista ja elämästä!!! (josta ei oikeesti tiedä MITÄÄN). Mua loukkas ihan hirveesti lukea niitä kamalia kommentteja meidän kodista ja elämästä. Tiesin kyllä ettei kyseinen "anonyymi" oikeesti tiedä siitä mitään, mutta silti!
    Mut se, että näitä keskusteluja on nyt ollut niin monista blogeista ja kaikki on olleet niin upeita blogeja joita on arvosteltu(tämä sunkin), niin mä oon nyt niin otettu :)

    Myöhästyneet onnittelut syntsäpäivän johdosta!

    VastaaPoista
  17. Minä en vaan ymmärrä, miksi pitää negatiivisia kommentteja kirjoitella toisten blogeihin. Jollei ole mitään kaunista sanottavaa, niin ei tarvitse kommentoida mitään. Teillä on aivan ihana koti ja ihana putiikkikin sinulla:) Älä vaan lannistu noista kommenteista:)

    VastaaPoista
  18. Tosi kiva blogi ja ihmiset siinä :)En kans tajua miten joku jaksaa valittaa jostain blogist, joillei kiinnosta pysyköön muualla ;) Jatka vain samaan tyyliin ja jätä toi paskan jauhanta omaan arvoonsa ;)

    VastaaPoista