maanantai 21. toukokuuta 2012

balcony


Kalenteri näyttää kesää, parvekkeella lämpöasteet kipuaa jo tuskallisen plussalle, se ei haittaa, nautitaan<3 Mä olen vain maannut tänään koko päivän, ja tulen makaamaan..Pohtinut tulevaisuutta, töitä, kotia...kaikkea. tyhjentänyt aivoja.. kuunnellut lintujen lauluja, pysähtynyt poimimaan kukkia, syönyt ruokaa ulkona tyttären kanssa, paistanut lettuja aamupalaksi, laittanut kesäväriä hiuksiin, kuvitellut ja haaveillut...

ja haaveillut lisää..


jatketaan haaveiluja ja toteutetaan ne!

6 kommenttia:

  1. kävi heti tekemään mieli rantsulle! ihana seppo edellisessä postauksessa ja koko mysteeri! <3

    anna

    VastaaPoista
  2. Vähän mä olen kateellinen noista lämpötiloista. Täällä ei ole (ainakaan mulla) toivettakaan laittaa edes T-paitaa päälle.

    Kiva, että mysteeri ratkesi:) Joskus täällä itekkin olen piipitystä etsinyt ;)

    VastaaPoista
  3. Niin kesäistä!!! Täällä kanssa nautittu pihalla touhuillessa auringon paisteesta... kyllä nyt kelpaa :))

    VastaaPoista
  4. Voi, voi, täällä ei aivan vielä ole noin lämpöisen oloista. Mutta aurinko paistaa silti kauniisti, joten nautitaan :)

    VastaaPoista
  5. Hauskat partsi löhöily kuvat! :) Tuo hattu on KIVA!! :) Ja uusi bannerikin on hauska!! :D

    VastaaPoista