torstai 14. kesäkuuta 2012

syreeni


Pläjäys kuvia ja uudella mutta tutulla kameralla pelleilyä. Postiin se saapui eilen pitkän vartioimisen jälkeen ja into pinkeänä pakettia avatessa koko runko osoittautui paremmaksi kuin mitä kuvittelinkaan! Kiitos kaikille täällä vieraileville ja blogiani kommentoineille, itse olen ollut typerä ja laiska bloggari. Miten musta tuntuu että olen sanonut noin aika useinkin? ;D mutta syythän te tiedätte, kamerattomuus ja nyt koiravanhus, jonka olo on taas eilisen pienen positiivisuuden jälkeen taas huonontunut. Nesteytystä vain ahkerasti ja canikuria. Tietty isännän kotiutuessa tsekataan eläinlääkäriin mahdollista lähtöä. 

Nyt mä olen kuitenkin inspiroitunut kaiken tämän "surkeuden" keskellä niiiin paljon, että meinaan laittaa tohinaksi kämpässä, siivota siivota ja sisustella, jonka jälkeen vaadin itselleni tämän kaiken rumban ja toisten hoitamisen ja huolehtimisen ohella edes kahvikupillisen verran omaa aikaa parvekkeella lukien teidän kuulumisia, jättää tassunmerkkiä teille ja vastailla oman blogin kommentteihin. Enköhän mä sitten ala saada rytmistä kiinni ja postailla taas normaalisti :)

13 kommenttia:

  1. Koiulille terkkuja ja pikaisia paranemisia. Sinulle intoa siivous-urakkaan ja mukavaa kahvihetkeä sen jälkeen :)

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia ja koirille paranemisia! Ei täällä niin paljoa ehdi enää ollakaan kun on niin nätit ilmat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä :D onneksi tuli taas "kesäisempää" :)

      Poista
  3. Syreenit on mielestäni kauneinta mitä luonto voi ilmaiseksi antaa. Kielot on myös, mutta niille olen allerginen. Ilman syreenien tuoksua ei tule kesää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on :) syreenien tuoksussa on hyvä olla!

      Poista
  4. Ihanat syreenit <3 Ja noi tähtikupit ai että! Itellä kans vähemmällä ollu bloggailu..se on tää kesä :)

    VastaaPoista
  5. Hienoja kuvia. Uusi kamera on mukava juttu. Itselläni on lainassa hyvä kamera, olen vain hiukka laista opettelemaan sen käyttöä... Syreenit on ihania.

    VastaaPoista
  6. Kiva uusi blogilöytö! :)) Jään mielenkiinnolla seurailemaan. Ja voi surku teidän pienokaista karvakaveria, ennätin lueskella juttuja vähän taaksekin päin jo. Toivotaan, että tokenee vielä. <3
    - Kaisa

    VastaaPoista
  7. Uuu ihania kuvia!! Kotikuvat on aina niin nättejä!! Ja herkku tarjotin on kiva!! Voisinpa ottaa tuollaisen samanlaisen heti!! :)

    VastaaPoista
  8. Hmmmmmm... noi tähtikupit!!!!!!! Mulla niitä 4 ja lisää haluisin,kirpparilöytö enkä tiedä mistä lisää kyselisin ?????? Mist oot omas ostanu ???????

    VastaaPoista