keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

50 asiaa


Koska blogger on ilmeisen vastahakoinen tänään joka asiassa jota olen yrittänyt tehdä, (kommentointi, omien kommenttien luku [josta syystä en voi tehdä blogiesittelyä tänään]) ajattelin ajankuluksi kertoilla 50 asiaa itsestäni, ihan senkin takia kun tänne on tullut niin paljon uusia lukijoita ja paljon kysymyksiä kaikkeen liittyen, on hyvä välillä pitää uudetkin ajantasalla, eikö? ;)

1. Olen kakskytjotain yhden rakkaan 3 vuotiaan tytön äiti.
2. En toivo siunaantuvan itselleni enempää lapsia.
3. Ennen omaa tytärtäni en ollut kauhean lapsirakas.
4. Asutaan yli 100m2 kerrostaloasunnossa.
5. Mutta haave the omakotitalosta on kokoajan kiikarissa.
6. Kunnioitan miestäni todella paljon.
7. Meillä on kaksi chihuahuaa, tyttö ja poika.
8. Tykkään enemmän koirista kuin kissoista.
9. Rakastan kalaruokia.
10. Ja saunomista.
11. Viihdyn hyvin yksin, kuten tälläkin hetkellä.
12. En kaipaa baareissa juoksentelua.
13. Ihan hyvin voisin tämän takia kutsua itseäni eläkeläiseksi :D
14. Reagoin kaikkiin jännittäviin asioihin aina vatsallani.
15. Olen iloinen että taloyhtiöömme asetettiin sähkömittari joka näyttää todellisen kulutuksen ja nyt maksetaan jo kuudennetta 0€ laskua. Ennen maksettiin varmaan naapurinkin sähköt.


16. Musta olisi kiva oppia tuntemaan enemmän bloggaajia.
17. Yritän kovasti saada luonnollisen hiustenvärini takaisin.
18. Mutta en tiedä osaanko sitä tehdä kotikonstein.
19. Nyt jo kolme värinpoistoa on kulunut tähän mustaan kuontaloon.
20. Katson harvoin televisiota.
21. Mielummin ulkoilen ja kulutan sohvalla makoilun jotenkin muuten.
22. Olen vastaan melkein kaikkia tietokone/konsoli/you name it - pelejä.
23. Jos uskaltaisin, leikkaisin lyhyemmät hiukset.
24. Rakastan maalaamista.
25. Ja siksi viuhaan tahtiin meilläkin huonekaluja suditaan.
26. Osaan pitää salaisuuksia.
27. Soitan miehelleni ainakin 5 keraa päivästä.
28. Varsinkin rankempina hetkinä on ihana kuulla turvallinen ja rauhoittava ääni.
29. Pidän turvallisuuden tunteesta.
30. Mieheni on minua reilusti vanhempi.


31. Aamuni ei ala ilman kolmea kupillista kahvia.
32. Paras kahvi on latte.
33. En oikein osaa käyttää huulipunia/kiiltoja mutta harjoittelen
34. Vihaan tekohiuksia ja kynsiä, ainakin itselläni, siksi en niitä käytä.
35. Rakastan luonnollisuutta.
36. En oikein osaa syödä muutenkuin kerran päivässä.
37. Pidän luonnonkukista kotona.
38. Samoin kuin luonnollisista materiaaleista.
39. Vihaan kiristäviä vaatteita.
40. Tykkään valokuvauksesta ja haluaisin johonkin kurssille.


41. Omistan muutamat merkkilaukut/lompakot.
42. Muuten en välitäkkään mistään trendijutuista.
43. Niin ja ne espadrillot on H&M:ltä, sitäkin kun kysyttiin;)
44. Tykkään siivota.
45. Mutta olen aika laiska sitä harrastamaan.
46. En tiedä haluanko koskaan naimisiin.
47. Olen alle 160cm pitkä.
48. Sisareni on minulle hyvin tärkeä.
49. Samoten kuin koko perheeni. Ylläri.
50. Olen aika ennakkoluuloton ihmisten suhteen enkä arvioi toisia.


Toivotaan että blogger hieman höllentäisi otettaan ja päästäisi minut iltaan mennessä kommenttiboksiin.

Siitä huolimatta,

Ihanaa päivänjatkoa kaikille!

30 kommenttia:

  1. Olispas hauska postaus ja kiva lukea vähän enemmän bloggaajasta itsestään (:

    VastaaPoista
  2. Kiva lukea näitä - minä olen luullut, että asutte omakotitalossa. :D

    Meilläkin mies on mua vanhempi, mutta vaan 3v. :) Ja minä olen kans kakskyt + jotain (ei kerrota muille että tässä kuussa täytän 30...siihen astihan mä olen kakskymppinen). :D

    Minäkään en ollut kovin lapsirakas ennen omia lapsia, en vieläkään oikeen fanita vieraita lapsia. ;) Mutta oma lapsi oli kovin toivottu tapaus ja ehdottomasti halusimme toisenkin lapsen, lapsiluku tuntuu nyt olevan täynnä - vaan eihän sitä koskaan tiedä.

    Omasta omakotitalosta haaveilemmme, näillä tuloilla se vaan ei vielä ole mahdollista ja tärkeimpänä tuntuu nyt elämäntapa, jonka avulla lapsille riittää aikaa ja nuorinta ei tarvi viedä päivähoitoon vielä. <3

    Tekokynsiä en minäkään halua itselle ja musta tuntuu, että kuten sinulla niin ei minullakaan ole tarvetta tekohiuksille... ;)

    Olen yli 160cm pitkä, mutta en paljoa..taidan olla jotain 162cm, joten ei mikään hujoppi tämänkään nimimerkin takaa löydy. :)



    Mukavaa viikkoa teille!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kun paljastit myös itsestäsi!! :) ehh, omakotitalo on vasta kiikarissa ;)
      Jess! <3

      Poista
  3. Kiva postaus, mutta onko nyt ihan järkevää ihan julkisesti kertoa vihaavansa lapsia? :D tai ainakin kertomasi mukaan sai käsityksen ettet ensimmäistäkään olisi halunnut, vai sattuiko vahinko?? en halua mitenkään loukata mutta eikö toiset asiat kannata jättää sanomatta? :) tämä nimittäin muuttaa käsitystä bloggaajasta itsestään aika paljon.

    Oikein mukavaa kesää kuitenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh äläpä nyt, ei mulle jäänyt ainakaan kuvaa, etteikö eka olisi toivottu. En minäkään järin pidä muiden lapsista (no paitsi kun ne on ilosia ja nauraa :D), mutta oma oli ehdottomasti toivottu ja haluttu.

      Suvaitsevaisuutta kuule kehittämään, ettei tarvitse toisten valintoja käydä kyseenalaistamassa vain siksi, että lause "3. Ennen omaa tytärtäni en ollut kauhean lapsirakas." kääntyy päässäsi, että bloggaaja vihaa lapsia. :D (mua kävi vähän naurattaa tää :D miten edes voi kääntää mielessään lauseen noin sekaisin? vai ehkä tähän mahtui väliin vaan niin monta ajatusta, että tekstin loputtua koko juttu oli jo paisunut :)

      Poista
    2. Heh, niinpä. Itsellä tuo ainakin tarkoittaa kun sanon, että en ollut kovin lapsirakas ja tavallaan en vieläkään ole tuntemattomia lapsia kohtaan lapsirakas - tarkoittaa sitä että en ole niitä ihmisiä jotka kassajonossa lässyttelevät vieraille lapsille tai juttelevat naapuruston lapsille niitä näitä tai nipistelevät vauvojen poskia. Ja on muuten hassua koska ystäväpiirissä on joku joka on tosi lapsirakas, siis aina lasten kanssa juttelemassa ja hassuttelemassa mutta ei itselle taas halua lapsia kuulemma.

      Poista
    3. Mä en tiedä viitsinkö edes ensimmäiselle Anonyymille kommentoida hänen provosoitumatta liikoja. Meidän lapsi oli hyvin toivottu asia ja lapsirakkaudella ennen omaa tytärtäni tarkoitin juurikin sitä etten ole se täti kassalla joka ilmeilee muksuille kassajonossa, en kyllä ole vieläkään.

      Poista
  4. Mukavan postauksen olet saanut tänään tehtyä, ongelmista huolimatta!
    Mukavaa sadepäivää sinne :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi, ei Jasmiina ole sanonut VIHANNEENSA lapsia. Siinä, että ei ole kovin lapsirakas, on vissi ero lapsien vihaamiseen :P

    Mutta itse asiaan: Kiva postaus, pidin myös siitä! :)

    VastaaPoista
  6. Näitä lukee aina mielellään :D
    Välillä harmittaa tosiaan, kun ei pääse kommentoimaan... onneks ne on yleensä ollut hetkellisiä ongelmia.
    Mukavaa päivän jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi joo blogger temppuilee vain tilapäisesti :)

      Poista
  7. Tökötöktökkinyt vähän tavalla jos toisella.....mulla näytti aamulla blogilistassa muiden blogien kohdalla mun omia kuvia tai monessa blogissa yhden blogin kuvaa ! Kommentoinnista sun muista en osaa sanoa kun rinsessalauma piti mummun kiireisenä, ei pal koneelle ehtinyt :)

    Mukavaa viikonjatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mitäpä sitä prinsessalauman viihdyttäessä koneella ramppaisi :)

      Poista
  8. Näitä on kiva lukea!Oon samis monessa kohdassa!:)

    VastaaPoista
  9. Kiva oli taas lukea.
    Mulle taas oli jäänyt kuva, että olet aika pitkähkö.
    Mutta tervetuloa siis meidän "hukkapalojen" joukkoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih kun olisinkin pitkä, edes muutaman sentin enemmän :D MUTTA, olen sentään äitini puolen suvun naisista pisin ;)

      Poista
  10. Mä vihaan huulipunaa!:D Tai siis vihaan sitä miten se kasaantuu aina mun suunympärysryppyihin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen kans tosi laiska huulipunan käyttäjä.

      Poista
    2. Ja huulikiilloissakin ärsyttää kun ne tahrii, ja yleensä jos huulipunaakin mulla on, vetelee hiukset sellaisia raitoja pitkin poskia siitä :D

      Poista
  11. Kiva lukea näitä sun juttuja. Monesta asiasta samaa mieltä... ;)
    Mäkin olen aina kuvitellut, että olet "huippumallin" mittainen. Kiva, kun täältä löytyy muitakin pätkiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ahaha, mistä kaikille on jäänyt sellainen kuva että mä olen pitkä? :D

      Poista
  12. Se on jännä juttu, tää että kun antaa lukijoilleen itestään jotain, muuttuu paljon mielenkiintoisemmaksi. Mä olen lukenut sun blogia semmosen vuoden päivät, pitänyt kyllä aina ja joka postauksen lukenut, mutta tässä tuli paljon mulle uusia asioita (sen vuoden pidemmältä ajalta en ole siis kahlannut läpi), jotka yhtäkkiä teki susta ihmisenä paljon kiinnostavamman ja realistisemman. Äkkiä onkin semmonen olo, että olis ihana tuntea sut, saada tietää mitä mieltä sä olet asioista, minkälainen sun menneisyys on jne, kun aikasemmin pyörin täällä lähinnä teidän ihanan sisustuksen takia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin vasta haen hieman uutta potkua bloggailulle raottamalla hieman itseänikin lukijoille enemmän, sitä kun aina toivotaan usein ja kyllä itsekin lukee myös sellaisia blogeja joista tietää kuka sitä kirjoittaa :) En mäkään jaksa vaan aina näitä samoja nurkkia kuvailla kun tuntuu että sisustus ei muutu mihinkään;))

      Ja hei, multa SAA ja pitääkin kysyä asioita ihan reippaasti ja toivepostauksiakin saa heittää, niitä toteutan kyllä ahkerasti, oli tämäkin vähän erään lukijan toive :))

      Kiitos kuitenkin piristävästä kommentistasi ja jätähän tassunmerkkiä joskus toistekin ;)

      Poista