lauantai 11. elokuuta 2012

killing me





Mä olen saanut tänään uuden ystävän, siitä on tullut ihan todella tärkeä, käyn halaamassa sitä lähes kerran puoleen tuntiin, en tiedä miten tällähetkellä voisin elää ilman parasta ystävääni..

wc-pönttöä nimittäin.

ja nyt viikonloppuna olisi ollut liikaa tekemistä.

mä kuolen.

Mun piti tänään tehdä niitä toivepostauksia, mutta ne kappas siirtyykin. En tiedä miksi mun piti tulla kertomaan teille vatsataudista, mutta tulinpa kuitenkin. Sain ainakin tätä kirjoittaessa hieman muuta mietittävää. Ainiin, mun piti kuvata äidinkin kotia tänään, huoh. Ja sitten on vielä kirkkotapahtuma huomenna ja mun piti mennä etsimään itselleni mekkoa, don't think so..ainut positiininen asia flunssasta jonka päälle iskee vielä vatsatauti, on se että kilot tippuu! haha :D

terkkuja sohvanpohjalta!

12 kommenttia:

  1. Voi ei :( Vatsatauti on WC:pönttöjen vastaisku meille ihmisille; mieti se näin :)
    Paranemista positiivin ajatuksin!~~~~
    Aira-Maarit

    VastaaPoista
  2. Yyyh, inhottava tauti :( Koitahan parantua - jaffaa taidettiin meillä antaa pienenä lääkkeeksi.

    VastaaPoista
  3. Itsellänikin on tod flunssainen olo. En aijo vielä luovuttaa, sillä menoa olisi paljonkin vielä tälle päivää! Saas nähdä kumpi voittaa.
    Pikaista paranemista sinulle sinne.

    VastaaPoista
  4. Hyi, kun inhottava tauti sulle iski :( Ainut hyvä puoli siinä on, että se menee yleensä nopeasti ohi. Lepäilehän nyt ja juo jaffaa, niin pääset meitä ilahduttamaan toivepostauksilla :)

    Oli muuten tosi loistava idea edellisessä postauksessa! Kaikkiin asuntoihin kun ei takkaa saa, niin tuolla luo ainakin saman tunnelman, jos se ei ihan yhtälailla lämmitä :)

    Nyt vain tuikkutakkaan tulet ja peiton alle siellä!

    VastaaPoista
  5. Voi, että nytkö se tauti nappasi sinut. En kyllä takaisin toivo, mutta harmi että se nyt sinne kirmasi. Voimia ja toipumista, koville se ottaa, mutta onneksi vain hetken!

    VastaaPoista
  6. Parane pian! Mustikkakeitto ja Gefilus-tuotteen on kans hyviä vatsataudissa. Etenkin jälkimmäiset.

    VastaaPoista
  7. Yäks...! Tuohan tuosta nyt vielä puuttuikin! Pikaista paranemista toivon sulle sillä musta sun kropasta ei kyl tarttis lähteä kilon kiloa! ;)

    VastaaPoista
  8. Voi ei! Pikaista paranemista sinulle! <3

    VastaaPoista