torstai 14. marraskuuta 2013

Otsikoton

Viikko lähenee loppuaan!

Mä en muistanutkaan aloittaessani uudelleen bloggauksen, että kuinka hankala noita otsikoita onkaan keksiä! Tämänkin päivän postaus menee ilman rakentavaa, tai edes tekstiä pohjustavaa otsikkoa. 
Oletteko muuten tutustuneet pinterestiin? Tai olette tietenkin, näin uskoisin :D Minä tutustuin siihen kuitenkin vasta tänään. Jep, näin "ajan tasalla" meikäläinen on internet tauon jäljiltä. Jestas mitä ihania vinkkejä ja inspiraatiota koko sivusto on pullollaan! Terveisin, Matti Myöhänen. Monta tuunausideaa on laitettu jo muistiin ja niitä on tarkoitus alkaa toteuttamaan :) Mä olen nimittäin karsinut kotona hyllyjen päällisiä aika lailla joten aika heittää hyvästit tälle pelkistetylle lookille!



Kuten näkyy, aika tyhjää on. Kesällä mulla tuli vain aivan käsittämätön tavara ähky ja heivasin päivässä melkein kaikki sisustustavarat varastoon pölyyntymään jotta kaikki tasot saivat hieman hengähtää. Pimeiden iltojen saapuessa, ainakin kynttilöitä ja niistä tehtyjä asetelmia tulee ikävä. Vanhat tuikkuvarastotkin alkaa olla poltettu loppuunsa joten eiköhän tässä pidä kynttiläkaupoille lähteä ;)

Mun on nyt pakko ruveta selaamaan pinterestiä lisää, oon koukussa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti