torstai 3. huhtikuuta 2014

Vanhan arkun uusi elämä

Mä olen nyt ahkerasti remonteerannut meidän vierashuonetta, sitä jolle ei oikeastaan ole ikinä tehty mitään ja jonka ovi on aina ollut suljettuna vieraiden kyläillessä. 
Siivosin huoneen huolellisesti ja löysin kaapista varmaan vuonna 2011-2012 ostetut siniset verhot, jotka sopivat loistavasti huonessa olevan vanhan tehdaslampun kanssa.

Noh, siitä se ajatus sitten lähtikin...


Muistaakos vanhat lukijat tämän hurjimuksen? Se nyt on sattuneesta syystä pyörinyt pitkin poikin nurkasta toiseen. Ihan yksin. Vailla omaa paikkaansa. Eilen illalla, joku pyörä mulla kuitenkin heitti volttia päässäni ja rupesinkin tuumasta toimeen.

Ensin melkein tunnin teippauksen jälkeen...
...pääsin tositoimiin ja lopputulos on tässä :


Lähdettiinkin sitten ihan rohkeasti mielikuvitusmatkalle Britanniaan :)






Itse olen ainakin tyytyväinen ja huoneen idea alkaa tulla enemmän ja enemmän selkeämmäksi :) Koko kuvaa huoneesta en vielä teille paljasta, tämä oli vain pieni sneak peak tulevasta. Mulla nimittäin maalisormet jo syyhyää ja kohta jatkuu tuunaaminen :)

Stay tuned!
To be continued...

13 kommenttia:

  1. omg, i love it! Can't wait to see the final result!! :)

    VastaaPoista
  2. Ihan mielettömän makee,hyvä sä:)

    VastaaPoista
  3. Mieletön lopputulos! :) Voi että, löytäisimpä itsekin jostakin vanhan arkun, tosi inspiroiva tuunaus!

    -Eppu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mulla vaan on vielä kahden vaiheilla että kuluttaisiko sitä hieman vai ei..

      Poista
  4. WAU!!! Tossa on ollut hurja homma... hieno lopputulos! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän se oman aikansa illan pikkutunneille asti otti, mutta on vaivansa väärti <3
      Kiitos :)

      Poista
  5. Wau!! Tuossa oli hommaa mutta voi miten makee siitä tulikaan!

    VastaaPoista